ارائه اولین طرح کتابخانه عشایری کشور در فارس

منوچهری گفت: ۵۰ کتابخانه عمومی روستایی در روستاهای استان فارس مستقر شده و اولین طرح کتابخانه عشایری کشور نیز در فارس ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (سه شنبه 7 تیر) در سی و هفتمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس که با حضور استاندار فارس برگزار شد، گفت: در صورت تحویل ساختمان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 2 شهر فاقد کتابخانه خان زنیان و داریون شیراز، کتابخانه عمومی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس افزود: پروژه های کتابخانه ای روستاهای دارنگون و کفترک شیراز، کتابخانه شماره 2 داراب و فاز دوم عظیمی گراش به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی فارس از سال ۱۳۹۰ پیگیر تعیین زمین برای کتابخانه مرکزی شیراز است و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز، پروژه اعتبار ملی دارد که این اعتبار هر سال برگشت می خورد و این پروژه به دلیل عدم انتقال زمین از سوی شهرداری، متوقف مانده است.

منوچهری تصریح کرد: ایجاد کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه استان فارس اولویت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس است و تاکنون هفت شهر فاقد کتابخانه استان دارای کتابخانه شده اند و ۵۰ کتابخانه عمومی روستایی در روستاهای استان فارس مستقر شده و اولین طرح کتابخانه عشایری کشور نیز در فارس ارائه خواهد شد.

کد خبر 1190723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha