آسیب‌های اجتماعی با کار فوق‌العاده و اقدام جهادی قابل رفع است

عباسی گفت: آسیب‌های اجتماعی متعددی گریبانگیر جامعه شده و رفع آنها نیازمند کار فوق العاده و جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد عباسی» در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گلستان اظهارکرد: آسیب های اجتماعی امروز به معضلی جدی تبدیل شده است که باید برای مقابله و کاهش آنها برنامه ریزی کرد.

 

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: با فعالیت های روزمره و کار عادی نمی توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد و این مهم نیازمند کار فوق العاده و اقدام جهادی است.

 

وی با بیان اینکه برای رفع آسیب های اجتماعی همه بخش‌ها، نهادها و تشکل های مردم نهاد باید وارد میدان شوند، گفت: برای حل مسائل اجتماعی باید همه همت داشته باشند و احساس تولیگری کنند. اقدامات پراکنده و جزیره ای نمی تواند در تحقق این هدف مهم اثرگذار باشد.

 

عباسی با تاکید بر هم افزایی سایر بخش ها در رفع و مقابله با آسیب های اجتماعی بیان کرد: بر اساس وظیفه ذاتی، عقلایی و ولایی مدیران باید توجه جدی به موضوعات اجتماعی داشته باشند و تمام تلاش خود را نیز برای رفع این آسیب ها به کار بگیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه طبقات اجتماعی و خانواده ها در معرض خطر آسیب های اجتماعی هستند؛ عدم توجه به این مسائل مشکلات امنیتی و بحران های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

 

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اظهارکرد: متاسفانه رتبه گلستان در برخی آسیب های اجتماعی بالاست که باید با تلاش مدیران انقلابی و جهادی به بهبود شاخص های استان کمک کنیم.

 

وی با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری گفت: اولویت با پیشگیری است. ما اعتقاد داریم ارتقای نشاط جامعه و افزایش سرمایه های اجتماعی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 

کد خبر 1190807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha