خیّرین در تکمیل حرم شهدای گمنام روستای حسین آباد پیش قدم شوند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: خیرین بزرگوار با نذورات خود جهت تکمیل حرم مطهر شهدای گمنام روستای حسین آباد پیش قدم شوند.

سرهنگ محمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه بازدید از حرم مطهر شهدای گمنام روستای حسین آباد گفت: همه ما امنیت و آسایش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در حد توان هر حركتی و اقدامی در راستای تكريم مقام شهدا به ویژه شهدای گمنام داتشه باشیم.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اینکه مردم با حضور در قطعه شهدای گمنام، معنویتی وصف ناپذیر بدست می آورند، گفت: حرم مطهر شهدای گمنام حسین آباد، قطعه ای از بهشت است و مردم این منطقه با شهدا ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند.

 

سرهنگ رضایی با بیان اینکه، در حرم مطهر شهدای گمنام حسین آباد برنامه های فرهنگی بسیار خوبی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: حضور خادمین فعال در این قطعه تاثیر زیادی در تنوع برنامه های فرهنگی این مجموعه داشته است.



مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اینکه حضور و کمک خیرین بزرگوار در حرم مطهر شهدای حسین آباد لازم است، تصریح کرد: پیشرفت های معنوی در این مکان متاثر از نگاه ویژه ی شهدای گمنام است.

 

سرهنگ رضایی افزود: امیدواریم با عنایت شهدا؛ خیرین بزرگوار با نذورات خود جهت تکمیل حرم مطهر شهدا پیش قدم شوند.

 

روستاي حسين آباد کویر از توابع شهرستان آران و بيدگل، با یک هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در بخش كويرات و در جنوب غربی دهستان كوير و ۵۲ کیلومتری مرکز این شهرستان واقع شده است و بيشترين جمعيت را در سطح روستاهای این دهستان دارد.

 

 

کد خبر 1190875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha