«مسجد، شوربندگی، نشاط اجتماعی» شعار طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد همدان

ناهیدی فرد گفت: طرح ملي غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار "مسجد، شوربندگي، نشاط زندگي" و با هدف جذب كودكان و نوجوانان به مساجد، ترويج معارف اسلامي، مهارت آموزي و نشاط بخشي در تابستان برگزار می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: نظر به اهميت نقش كانون هاي فرهنگي هنري مساجد در غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان، طرح ملي غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار "مسجد، شوربندگي، نشاط زندگي" و با هدف جذب كودكان و نوجوانان به مساجد، ترويج معارف اسلامي، مهارت آموزي و نشاط بخشي در تابستان 1401 برگزار مي گردد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به برگزاری پرشور كلاس هاي تابستانه در كانون هاي فرهنگي هنري مساجد اشاره کرد و افزود: طرح ملي غني سازي اوقات فراغت از ابتداي تيرماه تا پايان شهريور ماه در كانون هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار مي شود.

 

وی بیان کرد:  امكان ثبت و درخواست شركت در كلاس ها  از  طريق سامانه بچه هاي مسجد، ذيل رواق دانش امكان پذير بوده و تا پايان تيرماه  ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه طرح غني سازي اوقات فراغت در قالب رواق هاي 12 گانه در سامانه بچه هاي مسجد انجام مي شود، اظهار داشت:  تلاش می شود هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد با مدارس و مراكز علمي پيرامون كانون به منظور هم افزايي هر چه بيشتر  انجام شود.

 

ناهیدی فرد گفت: اوقات فراغت  فرصتی طلایی است ، که با برنامه ریزی برای آن می توان آینده جوانان و نوجوانان  را تضمین کرد و بی تفاوتی نسبت به آن ، فرصت های طلایی است که به راحتی به هدر می رود.

کد خبر 1190894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha