ایثارگران، قضات و کارمندان نمونه قوه قضاییه کردستان تجلیل شدند

ایثارگران، قضات و کارمندان نمونه قوه قضاییه در استان کردستان، با حضور رئیس کل دادگستری استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان صبح چهارشنبه هشتم تیرماه در این مراسم بیان داشت: شهدای انقلاب اسلامی با اخلاص در گفتار و کردار خود به قله‌های رفیع اخلاقی رسیدند و یاد و خاطرشان تا ابد در دلها جاوادانه مانده است.

 

 

وی تاکید کرد: کارکنان قوه قضاییه در استان کردستان باید همواره خط مشی شهدا  را در رفتار و اخلاق خود الگو قرار دهند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان ساخت: تمامی کارکنان قوه قضاییه در استان شایسته تقدیر هستند ولی شاخص‌هایی توسط واحد ارزشیابی در بحث عملکرد سیستم در حوزه‌های آمار و عملکرد، ابلاغ الکترونیک، اعمال ارفاقات قانونی، مجازات جایگزین حبس، اتقان آراء، اجرای احکام کیفری و مدنی و ... تعیین شده که بر این اساس این افراد برگزیده شده‌اند.

 

 

حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی افزود: قضات و کارکنان قوه قضاییه در استان بعنوان رهروان شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی مصداق کلام امام خمینی(ره) هستند که فرمود «با افتخار در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم».

 

 

در حاشیه این مراسم از جلد اول کتاب نشست‌های قضایی دادگستری استان کردستان تالیف مشترک حجت الاسلام حسینی و حجت الاسلام امیرخانی رونمایی شد.

 

 

همچنین در پایان این مراسم از جمعی از کارکنان شاغل ایثارگر و قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان تجلیل شد.

کد خبر 1190976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha