ضرورت ارتقای رتبه تک رقمی استان همدان در طرح نهضت مسکن ملی

حمیدیان گفت: امیدواریم با همدلی مدیران، رتبه استان همدان در طرح مسکن ملی از ۱۹ به تک رقمی ارتقا پیدا کند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، فاطمه سادات حمیدیان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: یکی از اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن برای دهک های پایین جامعه و اقشار کم درآمد است که باید از ظرفیت های قانونی جهش تولید مسکن ملی بهره کافی را برد.

رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی افزود: امیدواریم با همدلی و هم نظری مدیران استان همدان رتبه این استان از ۱۹ به تک رقمی ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه استان همدان به دارالمومنین شهره است؛ تصریح کرد: مردم این استان لیاقت متعهدانه کارشدن را دارند چرا که مردمی پرتلاش در صنعت و کشاورزی هستند.

رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه باید شاهد پیشرفت پروژه های مسکن ملی باشیم، ابراز داشت: همچنین در بخش راه که اساس و زیرساخت توسعه پایدار محسوب می شود اقدامات بی نظیری را داشته باشیم و محورهای مواصلاتی که در اهداف وزارت خانه به شمار می‌رود به سرانجام برسد.

حمیدیان با اشاره به اینکه دغدغه مقام عالی وزارت حل مشکلات معیشتی کارکنان است، گفت: تمهیداتی از جمله عدالت در پرداخت ها به عنوان یکی از دغدغه های وزیر در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1191165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha