برگزاری نخستین جشنواره موشن‌گرافی و اینفوگرافی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی

رعیت از برگزاری نخستین جشنواره موشن‌گرافی و اینفوگرافی و همچنین برپایی نمایشگاه عکس با رویکرد آسیب‌های اجتماعی در گلستان خبر داد.

«محمد رعیت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با اشاره به رونمایی از فراخوان و پوستر نخستین جشنواره موشن گرافی و اینفوگرافی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی در استان گلستان اظهارکرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره آثار خود را تا ۲۰ تیرماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در این جشنواره انجمن سینمای جوان استان نیز مشارکت دارد و اختتامیه آن نیز در ۳۰ تیرماه برگزار خواهد شد.
 
وی درباره موضوعات نخستین جشنواره موشن گرافی و اینفوگرافی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی افزود: عفاف و حجاب، تصادفات جاده‌ای، خودکشی، طلاق، حاشیه نشینی، معضلات پیری جمعیت و سالمندی جامعه، کودکان کار، سرقت، قاچاق کالا و ارز، خانواده، جمعیت و فرزندآوری، اعتیاد، خشونت اجتماعی، مصرف مشروبات الکلی، خشونت علیه زنان و ازدواج موضوعات این جشنواره است.
 
رعیت با بیان اینکه آثار برگزیده از سیمای مرکز گلستان پخش خواهد شد، گفت: جوایز نقدی این جشنواره به ترتیب نفر اول تا سوم یک میلیون تومان، ۷۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان است.
 
وی درباره برپایی نمایشگاه عکس با رویکرد آسیب‌های اجتماعی در استان نیز بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه و برگزاری نمایشگاه نیز ۳۰ تیرماه خواهد بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در هر بخش از طریق وب سایت WWW.PSG360.ir برای دبیرخانه ارسال کنند. در پایان به نفرات برگزیده علاوه بر جوایز نقدی تندیس نمایشگاه نیز اهدا می شود.
کد خبر 1191548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha