توزیع ۴۰۰ سبد کالا بین خانواده‌های زندانیان ساری

حجت الاسلام خجسته فر از توزیع ۴۰۰ سبد کالا به همت خادمیاران رضوی و با کمک مردم نوعدوست و خیرین شهرستان ساری به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین نیازمندان مرکز استان مازندران خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «ایمان خجسته فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان ساری به نیت امام رضا(ع)، اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان و محرومان و خدمت تحت لوای مقدس ثامن‌الحجج امام رئوف، یکی از ارزشمندترین نعمت‌های الهی است.

 

معاون کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری با بیان اینکه همه ما نسبت به یکدیگر مسئولیم و باید به فکر همدیگر باشیم، گفت:۴۰۰ سبد کالا به همت خادمیاران رضوی و با کمک مردم نوعدوست و خیرین شهرستان ساری به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین نیازمندان مرکز استان مازندران توزیع شد.

 وی افزود: این کمک های مومنانه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از اقشار نیازمند محروم جامعه در بخش های شش گانه و ترویج فرهنگ نیکوکاری تهیه و توزیع شده است.

 

حجت الاسلام خجسته فر یادآورشد: هر سبد کالا حاوی کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، قند، شکر، چای، رب و... بوده به خانواده زندانیانی که به دلیل مشکلات عدیده مالی توان خرید ندارند اهدا شد.

وی حمایت از اقشار نیازمند جامعه در شهرستان به‌ویژه خانواده زندانیان و پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی که ممکن است خانواده زندانیان دچار شوند از جمله موضوعاتی است که دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری در راستای مسئولیت‌‌های اجتماعی خود به آنها توجه می‌‌کند.

 

حجت الاسلام خجسته فر ضمن تقدیر و تشکر از انجمن حمایت از زندانیان گفت: انجمن حمایت از زندانیان همیشه در حمایت از خانواده زندانیان پیش قدم و اقدامات مؤثری در این زمینه داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه با کمک خیراین در طول سال چند نوبت سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شده است، خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های زندانیان با حضور «سید عباس حسینی نژاد» دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری با همراهی رئیس زندان از دیگر برنامه‌های  کانون های خدمت رشوی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی سال ۱۴۰۱ است.

 

 

کد خبر 1191907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha