موسسه صنعت گوشت مشهد آمادگی   تامین اینترنتی نیاز دام عید قربان را دارد

موسوی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام عید قربان و قربانی کردن، مردم می توانند از طریق سامانه ۲۰۱۵ سفارش خود را ثبت کنند و گوشت قربانی خود را درب منزل رایگان تحویل بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید مجید موسوی» امروز شنبه (۱۱) تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اقدامات انجام شده در موسسه صنعتی گوشت مشهد بیان کرد: این موسسه به عنوان بزرگترین واحد تولید گوشت قرمز شمال و شرق کشور است و روزانه تا 500 راس گوساله و تا 4000 راس گوسفند با ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار کیلو گرم گوشت قرمز تولید می کند.

 

مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد با بیان اینکه در این موسسه چهار نوع گوشت شتر، شتر مرغ، گوسفند و گوساله تولید می شود؛ افزود: موسسه صنعت گوشت مشهد در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ با توجه به شعار سال در خصوص افزایش تولید و اشتغال گام های موثری برداشته است و اکنون بیش از ۵۰۰ نفر در خطوط و ۵۰۰ پیمانکار با ما همکاری می کنند.
 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف ما تبدیل شدن این مجموعه به زنجیره تولید گوشت قرمز بوده است در همین راستا طی دو سال گذشته فعالیت خود را در بازار دام ،با راه اندازی واحد صابون، پت فود و ... توسعه دادیم.
 

موسوی با اشاره به کرونا و تهدیدهای به وجود آمده، گفت: طی سنوات گذشته، کرونا علی رغم تهدبد فرصت هایی نیز برای ما ابجاد کرد که می توان به تقویت فضای مجازی در بحث فروش محصولات موسسه اشاره کرد. در همین راستا سایت mashadmeat.com  ، اپلیکیشن مارلیک و شماره تلفن ۳۱۳۰۱، ۳۲۰۱۵ راه اندازی شده است و مردم می توانند از یک کیلو تا هر میزان، گوشت سفارش دهند و با هزینه حمل رایگان، درب منازل گوشت خود را دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه 20 دامپزشک در ایستگاههای مختلف تولید گوشت حضور دارند و با رعایت تمام نکات بهداشتی به ویژه در بحث بیماری کریمه کنگو گوشت تولید می شود؛ گفت: در دو سال کرونا با مراقبت هایی که صورت گرفت خوشبختانه حتی یک روز کشتار ما تعطیل نشد.
 

مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد در ادامه با اشاره اقدامات انجام شده برای گوشت عید قربان بیان کرد: از ۱۲ تیر سفارش گیری در خصوص سفارشات خیرین آغاز و تا ظهر روز قبل عید قربان ادامه دارد و روز بعد عید قربان گوشت قربانی به همراه احشام به صورت بسته بندی درب منازل سفارش دهنده ارسال می شود.
 

وی با بیان اینکه سال گذشته فرایند تامین، تولید و توزیع به خوبی انجام شد و استقبال خوبی با توجه به تفاوت قیمت در بازار صورت گرفت؛ گفت: در سال 1400، مجموعه دام ارگانیک انجام شده 2444 راس بود که در مقایسه با سال 99 با 2056 راس افزایش داشته است و در سال 98 دوره شیوع کرونا این رقم 1637 راس بوده است.

 

موسوی اظهار داشت: افراد برای عید قربان می توانند از طریق سایت، اپلیکیشن و شماره تماس اعلام شده و پیش پرداخت مبلغ ۲ میلیون تومان سفارش خود را برای عید قربان ثبت کنند؛ ثبت سفازش زیر ۴۰ کیلو و بالای ۴۰ کیلو خواهد بود.
 

وی اظهار داشت: برای اولین بار در موسسه تفکیک جنسیتی با مهر قرمز و آبی صورت گرفته است و حتی در بسته بندی ظرفی نیز تفکیک جنسیتی وجود دارد و ما اولین ‌مجموعه کشور هستیم که دستگاه سونوگرافی داریم که دام عرضه شده فقط نر باشد..


مدیر موسسه صنعت گوشت مشهد افزود: گوشت تازه این موسسه در مشهد و شهرهای اطراف ارسال و گوشت منجمد آن به تمام کشور ارسال می شود.
 

وی دام خراسان را بهترین دام دنیا عنوان کرد و گفت: تامین دام موسسه صنعت گوشت مشهد از شهرهای اطراف و دامدادری های شناسنامه دار و مراکز تولید انبوه دام صورت می گیرد؛ همچنین این موسسه یک پروژه ۱۰ هزار راس دارد که در آینده اجرایی خواهد شد.

 

کد خبر 1191951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha