مبارزه با استکبار شعار همه ادیان الهی است/ نیروهای انقلاب برای مقابله با دشمن تجدید قوا کنند

حجت الاسلام گرزین گفت: مبارزه با استکبار نه فقط شعار قرآن و اسلام بلکه شعار همه ادیان و متعلق به همه ادیان است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» امروز «یکشنبه ١٢ تیر» در نشست علما و اندیشمندان گلستان به موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارکرد: همه می دانند که آمریکا ضد حقوق بشر است و هیچ کسی شکی در این موضوع ندارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آمریکا ضد بشر، ضد حقوق بشر، ضد انسانیت، ضد کرامت وت ضد شرافت انسانی زیست دارد. آمریکا کشوری است که تشکیل، سلوک، تصمیمات و پولش حرام است.

 

وی افزود: کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و دلسوز و دغدغه‌مند نسبت به آینده اسلام و انقلاب هستند باید در اینگونه برنامه ها با شنیدن اخبار، اطلاعات و تحلیل های به‌روز تجدید قوا کنند.

 

حجت الاسلام گرزین افزود: هرکدام از ما باید یک بلندگو برای آرمان های انقلاب اسلامی باشیم و تبدیل به پایگاه بصیرت‌آفرینی شویم. باید پایگاه تبلیغاتی و تبیین گری که رهبر انقلاب فرمودند از امروز جدی تر، مستحکم تر و مستدل تر و پرتوان تر دنبال شود. 

 

وی عنوان کرد: مبارزه با استکبار نه فقط شعار قرآن و اسلام بلکه شعار همه ادیان و متعلق به همه ادیان است. براساس فطرت انسانی هر انچه در مقابل آزادی حقیقی انسان ها باشد باید با آن مبارزه کرد.

 

کد خبر 1192441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha