لزوم استفاده از طلبه های جوان در مساجد/لایه های درونی جنگ نرم تبیین شود

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه لایه های درونی جنگ نرم تبیین شود، گفت: ائمه جماعات مساجد از طلبه های جوان برای اجرای برنامه های مساجد استفاده کنند و به آرمان های انقلاب اسلامی توجه کنید و کار جمعی اگر در مساجد نباشد هیچ اثری نخواهد داشت.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی» شامگاه (۱۲ تیر) در مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد بیرجند اظهار داشت: امروز ما در یک جنگ خطرناک و شکنجه قرار داریم که متاسفانه در جامعه حس نمی شود.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اثرات این جنگ خطرناک را می توانیم در آمار آسیب های اجتماعی و موضوعات فرهنگی مشاهده کنیم و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره کرده اند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری لایه های درونی جنگ فرهنگی را می بینند، افزود: روی وضعیت فرهنگی جامعه باید دقیق تر شویم تا بتوانیم لایه های درونی آن را مشاهده کنیم.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی بیان کرد: یکی از اولویت های امروز این است که وضعیت فرهنگی جامعه را تبیین کنیم و ما امروز قدرت نفوذ داریم اما متاسفانه در این زمینه کم کار کرده ایم.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری امروز تمرکز دشمن بر روی نارضایتی ها است، ادامه داد: دشمن به این موضوع امید بسته است و اگر ولایت مداری پررنگ در جامعه شود قطعا دشمن ناامید خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه ائمه جماعات مساجد از طلبه های جوان برای اجرای برنامه های مساجد استفاده کنند، افزود: ظرفیت طلبه های جوان را شناسایی کنید و بار اجرایی برنامه ها را بر عهده آنان قرار دهید.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان داشت: به جای آرم ها به آرمان های انقلاب اسلامی فکر و توجه کنید و کار جمعی اگر در مساجد نباشد هیچ اثری آن مسجد در جامعه نخواهد گذاشت.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسجد باید به گونه ای عمل کند که محله را تکان دهد و بتواند در زمینه سازی ظهور قدم های موثری بردارد و فعالیت خود را با کارهای کوتاه مدت آغاز کنید بعد به سمت گام و کارهای بلندمدت بروید.

 

وی در پایان بیان کرد: هفت آقا و خانم رابط در مساجد تعیین کنید تا اتفاقات محلات را به امام جماعت مساجد گزارش دهند و اثرات این موضوع را در آینده خواهید دید.

کد خبر 1192498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha