حضور نفوذی ها در حوزه تحریم را جدی بگیریم/ انتشار فیلم های تبلیغاتی منفی محصولات ایرانی توسط دشمن

عمرانی گفت: امروز نفوذی ها در حوزه تحریم نقض بارز حقوق بشر را انجام می دهند تا فشار حداکثری به مردم وارد کنند دشمن با دریوزگی تمام و انتشار فیلم های تبلیغاتی در مورد فاسد بودن محصولات غذایی و غیره فشار اقتصادی و روانی را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سعید عمرانی در همایش افشای حقوق‌بشر آمریکایی با اشاره به تاکیدات دین اسلام به رعایت حقوق افراد در هر سطحی از جامعه گفت: دین مبین اسلام فلسفه وجودیش حقوق بشر است و کرامت انسانی حول محور حقوق بشر شکل گرفته است که در در تبیین و اجرای آن باید دقت کرد.

 

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه اخلاق همین رعایت حقوق بشر و انسان است افزود: برایمان افتخاری است که در یک جمله و روایات معتبر اسلامی اگر یک قاضی در برخورد با شاکی و متشاکی بر یکی مهربان و بر دیگری با ترش رویی نگاه کند دین اسلام قاضی را از عدالت خارج می داند. چگونه می شود دینی که در نگاه به شاکی و متشاکی احتیاط نکند از عدالت خارج می داند؟

 

عمرانی ادامه داد: ما امروز گرفتار توصیف پدیده هایی هستیم که ما را منضجر از معنای واقعی آن می کند، آمریکا در موضوع حقوق بشر به سیاه پوست و سفید پوست خود رحم نمی کند چگونه می تواند حقوق بشر را رعایت کند.

 

وی با اشاره به حضور نفوذی ها در حوزه تحریم و نقض بارز حقوق بشر گفت: امروز نفوذی ها در حوزه تحریم  نقض بارز حقوق بشر را انجام می دهند تا فشار حداکثری به مردم وارد کنند.

 

عمرانی تصریح کرد: امروز به سکوت دشمنان در مقابل این همه تحریم و فشار شک نمی کنید که مانند جانوری درنده پاچه می پرند پس چرا اکنون ساکت هستند زیرا توسط عوامل خود تحریم را کنترل و اعمال می کنند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه در برخی موارد ما گرفتار خود تحریمی هستیم که با ایجاد برخی بخشنامه ها و ابلاغیه ها موجب خطر آفرینی در تولید و مراکز دانش بنیان و فشار روانی و اقتصادی می شود.

 

عمرانی با اشاره به ترور شهید بهشتی و یارانش یاد آور شد: رهبر انقلاب در هفته قوه قضاییه شهید بهشتی را نمونه کامل یک انسان معرفی کردند و جنایات تبهکاران آمریکا وی را از ما گرفت و امروز جای این شهدا در میان ما خالی است.

 

وی با اشاره به تولید کلیپ هایی در آلبانی برای ایجاد فشار حداکثری اقتصادی گفت: محتوای این کلیپ ها برای ایجاد فشار اقتصادی است که یک روز با شایعه ریختن وایتکس در شیر و روز دیگر با گذاشتن قرص در کیک و یا فاسد بودن جوجه ها با هدف نخریدن مردم و ضرر به تولید کننده در فضای مجازی منتشر می شود.

 

عمرانی گفت: در این موارد تولیدکنندگان به ما مراجعه می‌کنند و از برگشت خوردن چک ها و ضرر و زیان خود گزارش می دهند که با دیدن این کلیپ ها کسی برای کودک خود کیک نمی خرد و کاهش فروش برابر با ضرر و زیان مالی و بیکاری چندین ۱۰  هزار نفر است ، ببینید تا کجا دریوزگی را به کار می برند.

 

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: امروز جهاد تبیین  ابتدا باید در میان ما بسیجیان رخ دهد و با سکوت از کنار این وقایع عبور نکنیم.

 

وی با اشاره به حادثه ترور سردار سلیمانی گفت: امروز دشمن از سیلی ما در عین اسلاید مشکل مغزی پیدا کرده است جمهوری اسلامی ایران امروز در موضع قدرت قرار دارد و باید منتظر افول آمریکا باشیم و صدای شکستن استخوان های آمریکا به گوش می رسد.

کد خبر 1192553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha