کانون خدمت رضوی در جوار مسجد جامع کرج افتتاح شد

حاجی محمدی با اعلام خبر بهره برداری از کانون خدمت رضوی در جوار مسجد جامع کرج گفت: برای شهر کرج ۱۰ کانون خدمت رضوی برنامه ریزی شده است که ششمین کانون در جوار مسجد جامع کرج به امامت حجت الاسلام مدرسی به بهره برداری رسید.

« حمیدرضا حاجی محمدی» با اعلام خبر افتتاح و راه اندازی کانون خدمت رضوی در مرکز شهر کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ششمین کانون خدمت رضوی در شهر کرج با هدف ترویج فرهنگ رضوی و خدمت به محبان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) افتتاح شد. 

 

مسئول کانون های رضوی مرکزی شهر کرج افزود: در سطح شهر کرج ۱۰ کانون خدمت رضوی برنامه ریزی شده است که ششمین کانون در جوار مسجد جامع کرج به امامت حجت الاسلام مدرسی به بهره برداری رسید. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی و خدمت به آستان قدس رضوی بیان کرد: در سطح استان البرز چهار هزار خادمیار رضوی و ۱۹ کانون تخصصی تخصصی همچنین ۴۴ کانون خدمت رضوی عمومی فعال هستند که عمده فعالیت این کانون ها در سطح مساجد، اداره ها و حسینیه ها است.

 

وی ادامه داد: مسجد جامع کرج از جمله مساجد شاخص و فعال استان البرز است که در جریان شکل گیری انقلاب و شبکه مبارزان انقلابی استان البرز و شهر کرج فعال بوده است. 

 

مسئول کانون های رضوی مرکزی شهر کرج خاطرنشان کرد: کانون های عمومی خدمت رضوی در سطح استان البرز و شهر کرج با هدف هم افزایی و همکاری بیشتر و بهتر خادمیاران رضوی فعالیت می کنند. 

 

 

 

 

کد خبر 1192820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha