ضرورت تبیین ابعاد مختلف اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری

حجت الاسلام رضوی‌راد بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری تاکید و هم افزایی دانشگاه ها و حوزه ها را موجب ارتقای کیفیت همایش دانست.

 حجت الاسلام محمد صادق رضوی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه برگزاری جلسه معارفه و تقدیم احکام اعضاء حوزه های علمیه برادران و خواهران در همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای (مدظله العالی) ،گفت: خروجی همایش‌های تبین اندیشه‌های دفاعی رهبر انقلاب در قالب کتاب در دانشگاه‌های دفاعی و نظامی کشور  قطعا تدریس خواهند کرد .

 

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در منطقه کرمانشاه،افزود: دستیابی به آرمان‌های بلندنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستلزم تلاش و کوشش همه‌جانبه در تمام عرصه‌های فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، دفاعی و امنیتی است.

 

وی خاطر نشان کرد: این همایش برای تدوین الگوی نظری اندیشه‌ی دفاعی مقام معظم رهبری که الهام گرفته از مکتب دفاعی اسلام ناب و به منظور ترسیم اجرای راهبردها و برنامه‌های دفاعی در بازه‌ی زمانی معین به اختصاص منابع لازم برای تحقق آنها در الزامات رسیدن به جایگاه شایسته و تعیین شده در افق چشم‌انداز بیست ساله ایران اسلامی است .

 

حجت الاسلام رضوی راد تصریح کرد: رسیدن به الگوی دفاعی منطبق با اندیشه‌ی امام خامنه‌ای در حوزه‌های نظری و رفتارهای عملی به منظور همه جانبه افزایش قدرت بازدارندگی اقتدار و امنیت پایدار در مقابل هرگونه تهاجم دشمن از مهم‌ترین چشم‌اندازهای این همایش است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در منطقه کرمانشاه ، اظهار کرد: این همایش از یکماه پیش کار خود را رسما آغاز کرده و در استان ایلام  انجام شد ، انشالله این همایش در استان کرمانشاه با همت محمدرضا انصاری فر تبیین و آیین‌نامه‌ها به حوزه‌ های علمیه خواهران و  دانشگاه ها تحویل خواهد شدو آبان ماه جاری خاتمه این همایش خواهد بود.

کد خبر 1193543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha