برگزاری نشست تخصصی ارزیابی عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد

نشست تخصصی ارزیابی‌عملکرد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد با حضور مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست تخصصی «ارزیابی‌عملکرد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و ارزیابی لایحه الحاق کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد به قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی» با حضور مدیران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.


بنابراین گزارش در این نشست که در محل مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با حضور رضا مستمع، سرپرست گروه دین، تبلیغ و ارشاد اسلامی دفتر مطالعات فرهنگ و آموزش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، عصاره‌نژاد، کارشناس گروه دین، تبلیغ و ارشاد اسلامی دفتر مطالعات فرهنگ و آموزش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مهدی اله‌ویردی‌زاده، معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بهزادی، مشاور حقوقی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کریمی، مشاور و مدیر مالی مؤسسه شبستان نور برگزار شد، فعالیت های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ظرفیت های بچه های مساجد در حوزه های فرهنگی و هنری تشریح شد. همچنین گزارشی از سلسله رویدادهای فهما که از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شده است، ارائه شد.


این گزارش می افزاید: در این نشست زمینه های رسمیت بخشی بیشتر به مجموعه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مورد بررسی قرار گرفت. همچنین درباره اتخاذ تدابیری برای جذب حمایت های قانونی بیشتر از سوی مراجع ذیربط از مجموعه کانون های مساجد بررسی شد؛ تدابیری که از این طریق آن، شرایطی برای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فراهم شود که خدمات بیشتری را به اعضای کانون های مساجد ارائه دهد.


در ادامه این نشست نمایندگان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد موضوع تبدیل این ستاد به نهاد عمومی غیردولتی با کمک و همراهی مجلس شورای اسلامی را مطرح کردند تا به واسطه این تبدیل زمینه خدمت بیش از پیش به کانون های مساجد فراهم شود.


در ادامه این نشست نمایندگان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد موضوع تبدیل این ستاد به نهاد عمومی غیردولتی با کمک و همراهی مجلس شورای اسلامی را مطرح کردند تا به واسطه این تبدیل زمینه خدمت بیش از پیش به کانون های مساجد فراهم شود.


بنابراین گزارش، نمایندگان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این نشست با تقدیر از نگاه مثبت دولت و وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی به کانون های مساجد از توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع حمایت از فعالیت های مسجد محور بویژه حوزه فرهنگ و هنر مساجد تشکر شد.


مدیران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست آمادگی خود را برای حمایت بیش از پیش از فعالیت های اثرگذار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از ابزارهای قانونی اعلام کردند.


یادآور می شود این اولین نشست تخصصی «ارزیابی‌عملکرد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و ارزیابی لایحه الحاق کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد به قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی» بود و قرار است تا سلسله جلساتی برای بررسی دقیق تر فعالیت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور نمایندگان این ستاد و مسئولان مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

 

گزارش این نشست که در پایگاه اطلاع رسانی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی منتشر شده است را اینجا بخوانید.

کد خبر 1193639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha