بیعت نامه " کرمان با ولایت می ماند" همزمان با دهه امامت و ولایت امضا می شود

سخنگوی ستاد مردمی غدیر در استان کرمان با تشریح برنامه های تدارک دیده شده برای ایام دهه امامت و ولایت از امضای بیعت نامه " کرمان با ولایت می ماند" خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سیدعلی خوش نظر، پنجشنبه(۱۶ تیر) در نشست خبری با اشاره به شکل گیری ستاد مردمی غدیر در استان بیان کرد: طی دو سال کرونا رویکرد برنامه های این ستاد به سمت اطعام غدیر و کاروان های شادی تغییر کرد.

 

 

 

سخنگوی ستاد مردمی غدیر در استان کرمان با اشاره به اهمیت اطعام غدیر اظهار کرد: امسال ۱۰ هزار وعده غذا در اختیار مواکب و هیئات جهت ناهار و افطار در نظر گرفته شده است.

 

 

 

وی راه اندازی کاروان موتوری-خودرویی از چهارراه امام‌جمعه تا میدان شهدا،  راه اندازی ۴۲ موکب غدیر از ۲۵ تا ۲۷ تیرماه به مدت سه روز با تاکید بر توزیع محتوای فرهنگی، امضای بیعت نامه "کرمان با ولایت می ماند"(مأخوذ از وصیت نامه حاج قاسم مبنی بر اینکه دوست دارم کرمان همیشه با ولایت بماند) در مساجد و مواکب و هیئات و ارسال آن به دفتر مقام معظم رهبری را از جمله برنامه های تدارک دیده شده اعلام کرد.

 

 

 

حجت الاسلام خوش نظر از برگزاری شب شعر علوی به صورت کاملاً مردمی تحت عنوان " یعسوب الدین ۱" خبر داد و افزود: در این شب شعر شاعران برجسته کشوری دعوت شدند و اجرای برنامه توسط حامد عسگری انجام می شود.

 

 

 

وی به برگزاری جشن غدیر در نقاط مختلف شهر کرمان از جمله پارک مادر، گلزار شهدا، برج اول و ۱۵ محله از ۱۹ تا ۲۷ تیرماه با محوریت اهالی محله هم اشاره و بیان کرد: پرده خوانی غدیر از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه امامت و ولایت است.

 

 

 

سخنگوی ستاد مردمی غدیر در استان کرمان افزود: نذر نان با همکاری ۳۰ نانوایی، شهرآرایی، تشکیل کارگروه تخصصی مراسم روستایی، تشکیل کارگروه تخصصی رسانه" فقط به عشق علی" با هدف روایت خُرده فعالیت های اجتماعی به عشق امام علی علیه السلام نیز انجام می شود.

 

کد خبر 1193779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha