برپایی  ۲۴۵ پایگاه جهت جمع آوری نذورات عید قربان در استان همدان

شیخی زاده، از اجرای طرح ملی قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) در روز عید قربان خبر داد و گفت: نذورات قربانی جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان در اختیار خانوارهای نیازمند قرار داده می شود.

«رسول شیخی زاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ، با اشاره به پیش رو بودن عید سعید قربان گفت:  در این روز بزرگ طرح قربانی به نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) را با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نخستین بار اجرا می‌کنیم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود:  گوشت حاصل، از عید قربان تا عید بزرگ غدیر بین جامعه هدف کمیته امداد و گامی به سوی جامعه مهدوی با عنوان تعجیل در فرج حضرت حجت(عج) توزیع خواهیم کرد.

 

وی  خاطرنشان کرد: مؤمنین و خیرین می‌توانند برای شرکت در این طرح با هر توان مالی مبالغ خود را در روز عید قربان به صورت حضوری با مراجعه به ۲۳۰ پایگاه مرکز نیکوکاری  یا ۱۵ اداره در سطح استان تحویل نمایند.

 

شیخی زاده افزود:علاوه بر این، شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵  و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی  در استان آماده جمع آوری نذورات خیرین در عید قربان است.

 

به گفته وی ، نذورات قربانی جمع آوری شده در  استان همدان  در کوتاه ترین زمان در اختیار خانوارهای نیازمند قرار داده می شود.

 

وی ادامه داد کشتار دام در ادارات بزرگ شهر همدان زیر نظر اداره دامپزشکی آماده ذبح قربانی مومنین و مردم نیکوکار می باشد.

 

 

 

کد خبر 1194233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha