مراقب باشیم با موضوعات فضای مجازی به اسلام ضربه نزنیم

آیت ‌الله دژکام گفت: هر حرفی را نباید بدون استناد باور کنیم و باید مراقب تحریفات دشمن از مسایل باشیم و باید مراقب باشیم که با مباحث و موضوعات فضای مجازی به اسلام ضربه ای نزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت ‌الله «لطف ‌الله دژکام»، امروز (یکشنبه 19 تیر) در خطبه‌ های نماز عید سعید قربان گفت: در هر کجا و هر شرایطی باید یکدیگر را به تقوا دعوت کنیم و در پایه 2 سوره مبارکه «حجرات» به اهل ایمان فرموده است که اخباری را که افراد غیر مومن برای مومنان می آورند به خوبی ابتدا بررسی کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: امروز دشمنان ما برای ناامید کردن مردم از دین و انقلاب از هر دروغی استفاده می کنند و از فضای مجازی به عنوان ترویج این دروغ ها بهره می برند که باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.

وی اضافه کرد: هر حرفی را نباید بدون استناد باور کنیم و باید مراقب تحریفات دشمن از مسایل باشیم و همواره دشمنان اسلام پشت سر پیامبر (ص) نیز حرف می زدند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: اگر حرفی را نیز بررسی کردیم و از راست بودن آن اطمینان حاصل کردیم باید در پی این باشیم که منظور از آن چه بوده است و باید مراقب باشیم که با مباحث و موضوعات فضای مجازی به اسلام ضربه ای نزنیم.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی نسبت به امنیت روانی جامعه مسئولیت دارد و با فضایی که موجب دروغ ملتهب و بی ‌اعتمادی در جامعه می شود باید برخورد کند.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه شایعات شهید بهشتی را شهید کرد، بیان کرد: امروز همان دست ‌ها دوباره شروع به کار کرده اند اما جامعه دینی ما نباید فریب بخورد.

کد خبر 1194645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha