محرومیت زدایی شاخص فعالیت های مسجد تراز اسلامی است/ توزیع ۱۵۰ گوشت قربانی میان ۶۰ خانواده محروم محلّه

حجت الاسلام داداشی آوینی گفت: طرح توزیع ۱۵۰ کیلوگوشت قربانی به مناسبت عید سعید قربان با همت مرکز نیکوکاری صالحین و کانون فرهنگی هنری خادمان بقیه الله الاعظم همچنین پایگاه مقاومت بسیج مسجد انجام شد.

« حجت الاسلام سعید داداشی آوینی» در جریان اجرای طرح قربانی و توزیع 150 کیلو گوشت به مناسبت روز عید سعید قربان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح توزیع 150 کیلوگوشت قربانی به مناسبت عید سعید قربان با همت مرکز نیکوکاری صالحین و کانون فرهنگی هنری خادمان بقیه الله الاعظم همچنین پایگاه مقاومت بسیج مسجد انجام شد.

 

امام مسجد و مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع صاحب الزمان(عج) واقع در شهرک بعث کرج اظهار کرد: وجود نازنین امیرالمومین(ع) می فرمایند که اگر مردم می دانستند که چه فضیلتی در این قربانی نهفته است، قرض می گرفتند و خودشان را در ثواب این قربانی شریک می کردند.

 

به گفته وی، حدود 60 خانواده ای که در این منطقه تحت پوشش قرار دارند که به مناسبت روز عید قربان، گوشت های قربانی میان این عزیزان توزیع و اهداء شد.

 

 

وی اظهار کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد جامع صاحب الزمان(عج) با رویکرد برپایی ویژه برنامه های فرهنگی، هنری به ویژه محرومیت زدایی برنامه ریزی و هم اندیشی دارند.

 

امام مسجد و مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد: امام مسجد با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه و رسالت شاخصی که در مسجد برعهده گرفته است نسبت به محرومیت زدایی وظیفه شاخصی دارد و برای این مهم در جریان فعالیت های محرومیت زدایی این مسجد برنامه هایی را در نظر داشته است.

 

 

کد خبر 1194716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha