کاهش ۴۰۶۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۴۰۶۵ واحدی معادل ۰.۲۷ درصد، به یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با کاهش ۱۲۲ واحدی به ۱۹ هزار و ۶۹۸ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (سه شنبه 21 تیر) سومین روز کاری بورس در هفته جاری با ریزش 6377 واحدی شاخص کل و قرار گرفتن این نماد در ارتفاع یک میلیون و 481 هزار واحدی آغاز شد و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۴۰۶۵ واحدی معادل ۰.۲۷ درصد، به یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با کاهش ۱۲۲ واحدی به ۱۹ هزار و ۶۹۸ واحد رسید.

 

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۹۷۹ واحدی، به رقم ۳۵۷ هزار و ۵۴۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۴۰۸۴ واحدی، عدد ۴۰۵ هزار و ۴۷۵ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۲۴۸۱ واحدی به رقم ۲۴۶ هزار و ۳۳۹ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۳۵۱۹ واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۸۷۰ هزار و ۱۸۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۳۱۸ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۸۵۹ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۰۱۸۲ واحد کاهش همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۸۵۳ واحد را به نمایش گذاشت.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای فملی، فولاد، کچاد، وبملت، شتران، شستا، شبندر به ترتیب با 1045، 918، 590، 321، 310، 299، 280 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح امروز نمادهای خگستر-گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، خودرو- ایران خودرو، شستا- سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سآبیک-سیمان آبیک، شپنا- پالایش نفت اصفهان، فولاد- فولاد مبارکه اصفهان، کالا- بورس کالای ایران در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند.

کد خبر 1195390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha