برای ترویج فرهنگ غدیر از همه ظرفیت های هنری و رسانه ای استفاده کنیم

مدیر حوزه هنری استان قم بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از همه ظرفیت های هنری و رسانه ای در راستای ترویج فرهنگ غدیر تأکید کرد.

محمدعلی روزبهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: در آستانه عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم قرار داریم که اهمیت و جایگاه بسیار والایی در کلام اهل بیت(ع) دارد و بزرگداشت چنین روز باعظمتی یکی از توصیه های مهم حضرات معصومین(ع) می باشد.

 

وی افزود: آن چه مهم است این که ما به عنوان یک شیعه و مسلمان می بایست از همه ظرفیت های موجود از جمله ظرفیت های هنری و رسانه ای برای تعظیم چنین روزی و ترویج فرهنگ غدیر، نهایت استفاده را ببریم.

 

این مدیر فرهنگی همچنین گفت: قبل از هر چیز باید دانست که غدیر عید بزرگ انسانیت است و لذا تنها منحصر به شیعیان نیست بلکه به تعبیر یکی از اساتید، رستاخیر تاریخ به شمار می رود.

 

وی بیان داشت: پیام غدیر این است که در هیچ مقطعی از تاریخ، انسان بدون ولی و راهنما قرار داده نشده و این که بدانیم و آگاه باشیم، راه هدایت از طریق امام و ولی خدا هیچ گاه بسته نیست، چه آن که در روز هجدهم ذی الحجه سال دهم هجرت، خدای متعال با معرفی علی بن ابیطالب(ع) به عنوان امیر مؤمنان و جانشین پس از نبی اکرم(ص)، نعمت خود را بر بشریت کامل کرد.

کد خبر 1195575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha