استقبال دانش آموزان برای حضور در کلاس های آموزشی کانون باب الحوائج لنگرود

عابدینی از استقبال دانش آموزان برای حضور در کلاس های آموزشی کانون باب الحوائج مسجد جمعه چالکیاسر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مسجد یک مکان معنوی است دانش آموزان با شوق و اشتیاق برای حضور در کلاس های آموزشی ثبت نام کردند.

« سید محمد صادق عابدینی» در تشریح کلاس‌های آموزشی که در کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج لنگرود  برگزار می‌شود؛ گفت: در این کلاس‌ها روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید، احکام، کلاس‌های هنری مثل نقاشی، نمایش، مداحی و کلاس زبان برای آموزش کودکان و نوجوانان چالکیاسری در حال برگزاری است.
 
مسئول کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج مسجد جمعه چالکیاسر با اشاره به اینکه مدت آموزش کلاس ها دو روز در هفته است، افزود: روزهای دوشنبه از ساعت ۵ عصر برای دختر خانم‌ها و چهارشنبه‌ها بعداز نماز مغرب و عشا برای پسران دائر می باشد و احکام نیز روزهای یکشنبه بعداز نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
 
عابدینی تصریح کرد: از آنجایی که خانواده‌ها علاقه دارند تا فرزندانشان در بیرون از خانه به فعالیت بپردازند، هم اکنون نیز استقبال خوبی از ثبت نام در کلاس‌ها بخصوص روانخوانی قرآن شده است.
 
وی با اشاره به هدف از برگزاری این کلاس‌ها گفت: هدف اصلی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در مسجد این است که دانش‌آموزان علاوه بر درس و مدرسه مهارت‌های دیگر به‌خصوص آموزش قرآن که برای بالا بردن توانایی خواندن و درک کتاب آسمانی نیاز است را هم آموزش ببینند.
 
عابدینی در پایان از همه خانواده‌ها خواست زمانی که فرزندان خود را برای حضور در کلاسی ثبت‌نام می‌کنند به خصوص کلاس‌های قرآنی توجه زیادی به حضور به موقع آنها در کلاس‌ها داشته باشند تا در پایان دوره به نتیجه دلخواه برسند.
 
 

کد خبر 1195713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha