تمهیدات لازم برای تسهیل در  تزریق واکسن کرونا اندیشیده شده است

نظری گفت: با توجه به اینکه موج جدید کرونا در سایر کشورها دیده شده و کشور ما نیز و به طبع آن استان مرکزی را تحت الشعاع قرار داده لازم است، تمهیداتی به خصوص در زمینه افزایش آمار واکسیناسیون در سطح جامعه اندیشیده و باید قبل از آغاز موج اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهنام نظری» امروز در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون ساعی اراک با اشاره به اینکه همه ی ظرفیت های استان مرکزی برای تکمیل چرخه واکسیناسیون آماده است، گفت:تمام تمهیدات لازم برای تسهیل در تزریق واکسن کرونا اندیشیده شده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ادامه با توجه به اینکه موج جدید کرونا در سایر کشورها دیده شده و کشور ما نیز و به طبع آن استان مرکزی را تحت الشعاع قرار داده است، افزود: این ویروس حتی منجر به تغییر رنگ برخی شهرستان ها شده است و لازم است، تمهیداتی به خصوص در زمینه افزایش آمار واکسیناسیون در سطح جامعه اندیشیده و قبل از آغاز موج اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه طی هفته های گذشته جلساتی با مسئولان بهداشت و درمان برگزار شده است، ادامه داد: طی این جلسات مقرر شده، تمام ظرفیت های استان برای افزایش ایمنی با تزریق واکسن بسیج شده و مشغول فعالیت می شوند.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه احتمال قرمز شدن برخی شهرستان ها وجود دارد، گفت: به همین دلیل باید از هم اکنون به فکر مدیریت و کنترل این بیماری باشیم .

 

نظری به حضور آگاهانه مردم در راستای تزریق دز چهارم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با انتقال اطلاعات و افزایش سطح آگاهی مردم از طریق رسانه ها، استقبال بیشتری در روزهای آینده برای دریافت دز چهارم از طرف مردم صورت گیرد.

کد خبر 1195751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha