آموزش های فرهنگی متناسب با شئون اسلامی در شکل‌گیری نسل تراز انقلاب موثر است

خوشحال با بیان اینکه تربیت دینی و آموزش های فرهنگی متناسب با شئون اسلام و انقلاب می تواند در شکل گیری نسل تراز انقلاب موثر باشد، گفت: متولیان فرهنگی و خانواده ها باید فرزندان را به سمت بهترین انتخاب سوق دهند.

«علی خوشحال» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برپایی کلاس های تابستانه بیان کرد: تعطیلات تابستانی بهترین فرصت برای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده مسجدالنبی ملاسرای کوچصفهان با اشاره به اینکه تربیت دینی و آموزش های فرهنگی متناسب با شئون اسلام و انقلاب می تواند در شکل گیری نسل تراز انقلاب موثر باشد، گفت: متولیان فرهنگی و خانواده ها می توانند با نشان دادن مسیر درست به فرزندان، آنان را در دوران اوقات فراغت به سمت بهترین انتخاب سوق دهند.

 

وی افزود: عمده کلاس های تابستانی ما شامل آموزش قرآن، احکام و اخلاق است که از کتاب «دعوت» برداشت می شود.

 

خوشحال با اشاره به اینکه طرح چهره به چهره نیز در مسجد الهادی برگزار می شود، افزود: فراگیری نماز و بعضا ورزش پینگ پنگ و دارت را برای اعضای کانون در نظر گرفته ایم.

 

این مسئول کانون و مجری طرح چهره به چهره در استان گیلان از برگزاری نشست صمیمانه با رویکرد جوان در پرتو معنویت، اخلاق، دانش، خودباوری، نشاط و روحیه انقلابی در مسجد حضرت امام حسن عسکری(ع) پل تالشان خبر داد و اظهار کرد: این نشست روزهای یکشنبه هر هفته بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء توسط «فضلی» مربی چهره به چهره گیلان برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: طرح چکامه و چهره به چهره در تالش نیز با حضور کودکان که تصویر زیبایی از معصومیت و پاکی را به نمایش می‌گذارند و بیش از همه نیاز به آموزش و تربیت سالم و درست دارند، برگزار می‌شود.

 

خوشحال ادامه داد: جلسه طرح تربیتی چهره به چهره نیز در آستانه، روستای امشل با حضور امام جماعت مسجد برگزار شده که شاهد اجرای هر چه بهتر برنامه های آن خواهیم بود.

 

وی با اشاره به روند برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، از خرید گوسفند به مبلغ بیش از ۱۶میلیون تومان و توزیع گوشت نذری آن در بین نیازمندان خبر داد و گفت: در اولویت اول عموم مردم ملاسرا و در مرحله دوم با همکاری شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر چمران و کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان گیلان این کار خیر در روز عید قربان انجام شد.

 

کد خبر 1196182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha