ویژه برنامه «شیدای غدیر» در جهرم برگزار می شود

فصاحت از برگزاری ویژه برنامه «شیدای غدیر» همراه با رونمایی از کتاب «شرح زیارت جامعه کبیره» در جهرم خبر داد.

«مهدی فصاحت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ویژه برنامه «شیدای غدیر» کاری از بنیاد پژوهشی «پیمان غدیر» با مشارکت قرارگاه فرهنگی نماز جمعه در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر بنیاد فرهنگی پژوهشی «پیمان غدیر» شهرستان جهرم افزود: این برنامه به منظور تجلیل از مقام مفسر نهج البلاغه و امام جمعه پیشین جهرم آیت الله «سیدحسین آیت اللهی» تدارک دیده شده است.

 

وی با اشاره به تاکید امام جمعه فقید جهرم بر زنده نگه داشتن جشن های عید غدیر خم، عنوان کرد: آیت الله آیت اللهی در وصیت نامه خود بر زنده نگه داشتن مسئله «غدیر» و همچنین لزوم برگزاری آیین های جشن و سرور در عید الله الاکبر تاکید داشته است.

 

فصاحت عنوان کرد: رونمایی از جلد نخست کتاب «شرح جامعه کبیره» که به تازگی به چاپ رسیده از دیگر عناوین برنامه «شیدای غدیر» در جهرم است.

 

وی بیان کرد: این کتاب اثر آیت الله «سیدحسین آیت اللهی» بوده که به همت واحد فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم و همچنین بنیاد پژوهشی «پیمان غدیر» چاپ و منتشر شده است.

 

مدیر بنیاد فرهنگی پژوهشی «پیمان غدیر» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این مراسم همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می شود، از عموم شهروندان برای شرکت در ویژه برنامه «شیدای غدیر» دعوت کرد.

 

فصاحت در پایان اظهار کرد: این آیین روز شنبه 25 تیرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه «آیت الله آیت اللهی» جهرم برگزار می شود.

 

کد خبر 1196463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha