اجرای ۵ ویژه برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم در باغ موزه قصر

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، باغ موزه قصر با اجرای برنامه ها فرهنگی و هنری با عناوین گود مقدس، نذر غدیر ، ولایت عشق ، رایحه غدیر و نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای بهزیستی کل کشور در هفته بهزیستی میزبان شهروندان و علاقمندان است.


به گزارش خبرگزاری شبستان: امیر عباس مفرد رئیس باغ موزه قصر با اشاره به ویژه برنامه گود مقدس گفت: این برنامه با اجرای آئین ورزش باستانی و پهلوانی از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ در زورخانه باغ موزه قصر برگزار می شود که تجلیل ازخیرین منطقه و خانواده معظم شهدا، مداحی و مولودی خوانی، معرفی و آغاز به کار کانون زورخانه ای باغ موزه قصر از دیگر برنامه های این مراسم است.


نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کشوری و استانی سازمان بهزیستی از جمله برنامه های باغ موزه قصر در ایام عید سعید غدیر خم است. رئیس باغ موزه قصر خاطر نشان کرد: با همکاری سازمان بهزیستی کل کشور مراسم هفته بهزیستی با برپایی نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های سازمان بهزیستی کشور در موزه مارکوف این مجموعه برگزار می‌شود. این برنامه عصر روز شنبه ۲۵ تیرماه با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌، رئیس سازمان بهزیستی کشور و سایر مسئولان و مدیران ارشد مدیریت شهری آغاز به کار می کند.


رئیس باغ موزه قصر در ادامه معرفی برنامه های عید سعید غدیر خم این مجموعه گفت: میزهای گفتگو با موضوع غدیر و ولایت نیز در قالب ویژه برنامه رایحه غدیر در ضلع شمالی باغ موزه قصر به مدت سه شب از ۲۵ تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۸ برگزار می شود. در این برنامه میزهای گفتگو با حضور کارشناسان مذهبی پذیرای شهروندان خواهد بود.


وی گفت: پخت و توزیع ۶۰۰۰ پرس غذای نذری عید سعید غدیر در روز دوشنبه ۲۷ تیرماه و ویژه برنامه ولایت عشق در ضلع جنوبی مجموعه از ۲۵ تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۱ با برپایی غرفه های فرهنگی و هنری و گردشگری پذیرای خانواده ها می باشد.
همچنین موزه های مجموعه در این هفته(۲۵ الی ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱) از ساعت ۱۱ تا ۲۳ فعال می باشد.


علاقمندان می‌توانند جهت حضور در ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم باغ موزه قصر به آدرس: انتهای خیابان شهید مطهری، خیابان شهدای ناجا، باغ موزه قصر مراجعه نمایند.
 

کد خبر 1196600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha