مسابقات تربیت بدنی ۲ هزار دانش آموز و فرهنگی کشور در مشهد برگزار می شود

شوشتری گفت: خراسان رضوی و مشهد مقدس در تابستان امسال میزبان بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات تربیت بندی فرهنگیان و دانش آموزان کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید امیر شوشتری» امروز شنبه (۲۵ تیر) در نشست خبری که در خصوص مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر و کشتی دانش آموزان پسر کشور در این اداره کل برگزار شد؛ بیان کرد: یکی از ساحت های مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت تربیت بدنی و سلامت می باشد؛ تندرستی، سلامت و تربیت بدنی از ساحت های مهم 6 گانه سند تحول است که باید دانش آموزان ما بر اساس آن تربیت شوند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه خراسان رضوی همیشه معین و بستر آماده و ارزشمندی برای بیشترین فعالیت ها به ویژه فعالیت های تربیت بدنی و پرورشی برای کشور بوده با پیگیری ها و زحمات کشیده شده توسط معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان برنامه ریزی هایی در این خصوص صورت گرفته است و در این مرحله میزبان بیش از ۲ هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات تربیت بندی فرهنگیان و دانش آموزان کشور خواهد بود.


وی با بیان اینکه سه استان خراسان رضوی، فارس و اصفهان میزبان این مسابقات با تمام ظرفیت های خود خواهند بود؛ گفت: در استان  و مشهد بیشترین ظرفیت برای برگزاری مسابقات بکار گیری شده است؛ همچنین بعد از 13 سال از وقفه در برگزاری مسابقات فرهنگیان، امسال مسابقات شروع و خراسان رضوی و مشهد میزبان خواهد بود و بعد از دو سال تعطیلی مسابقات دانش آموزی امسال در جوار حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

 

شوشتری از کسب مقام های طلا و نقره توسط دانش آموزان المپبادی استان خراسان رضوی در المپیاد جهانی خبر داد و اظهار داشت: از ۶ مقام آور المپیاد جهانی دو نفر از خراسان رضوی بودند.


 

کد خبر 1196635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha