طنین نوای غدیرانه گروه سرود «نسیم ولایت» بجنورد در حرم مطهر رضوی

گروه سرود «نسيم ولايت» کانون فرهنگي و هنري انصارالمهدی (عج) بجنورد به عنوان نماينده خراسان شمالي، در آستانه عید غدیر، با همنوایی غدیرانه، میزبان زائران حرم مطهر رضوي شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ هنرمندان نوجوان و دانش آموزان مسجدی عضو گروه سرود «نسیم ولایت» کانون انصارالمهدی (عج) بجنورد، به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در حرم مطهر رضوی به عنوان نماینده خراسان شمالی به اجرای سرود پرداختند.

 

این نوجوانان مسجدی سرود «سردار» را به صورت آکاپلا  در  همراهی قاب تصاویر  زائران مشتاق که در رواق دارالحجه حرم رضوی، هر کدام با موبایل های شخصی قصد ثبت این لحظات را داشتند، اجرا کردند.

 

«علی پولادی» مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد حضرت قائم آل محمد بجنورد، پس از اجرای اول که با استقبال زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام رو به رو شده بود از اجراهای دیگر گفت: این گروه به همت ارکان مسجد،  به عنوان تنها نماینده گروه های سرود استان، روزهای 25 تا 27 تیرماه به مناسبت عید غدیر خم و ایام دهه امامت و لایت  در حرم مطهر رضوی و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج برای عموم مردم سرود اجرا می کند.

 

وی اضافه کرد: بچه های گروه سرود اولین اجرای خود را در تاریخ شنبه 25 تیرماه ساعت 19 در رواق دارالحجه برای عموم زائران حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ارائه کردند.

 

پولادی همچنین اعلام کرد: اجراها به صورت آکاپلا انجام می شود و امیدواریم با تمرین های انجام شده این گروه بهترین اجراها را تقدیم زائران حرم رضوی کند.

 

 

کد خبر 1197076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha