کم آبی می تواند بر معیشت مردم اثر مستقیم داشته باشد

حجت الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه کم آبی ممکن است بر معیشت مردم اثر مستقیم داشته باشد، گفت: یکی از مولفه‌ های جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اهمیت و توجه به محیط زیست و به تبع آن موضوع آب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «هادی صاحبقرانی» در نشست انعقاد تفاهم نامه بین شرکت آبفای مشهد و سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه کم آبی ممکن است بر معیشت مردم اثر مستقیم داشته باشد،گفت: یکی از مولفه‌های جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اهمیت و توجه به محیط زیست و به تبع آن موضوع آب است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید آگاهی بخشی و فرهنگسازی در این خصوص بیش از پیش انجام شود، افزود:در اداره کل تبلیغات اسلامی نیز می‌توان با ایجاد یک گروه تبلیغی از طلاب بر اساس مبانی دینی و به صورت عملیاتی نسبت به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در سطح جامعه اقدام کرد.

 

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی افزود: بانوان جامعه نقش بی بدیل و اثرگذار در جریانات اجتماعی دارند و با فعال سازی بانوان کنشگر، به سرعت می ‌توان نتیجه آن‌ را مشاهد کرد لذا گروه نوجوانان را نیز می‌توان در حوزه آب و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف فعال کرد.

 

وی تاکید کرد: هم افزایی هرچه بیشتر سازمان‌های مرتبط در این حوزه ضروری است و فرهنگ‌سازی رسانه‌ای نیز به عنوان عامل اثربخش در اجتماع مورد تاکید است.

 

گفتنی است در این نشست تفاهمنامه همکاری با محوریت مدیریت بهینه مصرف آب بین مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد منعقد شد. 

کد خبر 1197116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha