تبیین واقعه غدیر به غنای محتوایی نیاز دارد

حجت الاسلام موسوی گفت: تبیین واقعه غدیر به غنای محتوایی در برنامه ها و تولیدات فرهنگی و هنری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی« روز دوشنبه در جشن غدیر کارکنان پدافند هوایی شهید نصر اصفهان با اشاره به جایگاه غدیر و وظیفه انتقال پیام این واقعه تا روز قیامت اظهارداشت: در روز غدیر پیامبر اسلام(ص) همگان را به انتقال پیام غدیرخم تا روز قیامت سفارش و تاکید کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهانی افزود: این انتقال پیام وظیفه همگانی بوده و با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، جشن، نشست ها و تولیدات محتوایی این امر انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به برنامه هایی که ویژه غدیر انجام می شود، تصریح کرد: تبیین واقعه غدیر به غنای محتوایی در برنامه ها و تولیدات فرهنگی و هنری نیاز دارد تا انتقال پیام به خوبی بیان شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در حوزه تبیین واقعه غدیر در برنامه های فرهنگی ضعیف هستیم و باید محتوا تقویت شود، اذعان داشت: عملکرد مناسب و دقیق ما موجب اثر گذاری مطلوب و انجام وظیفه صحیح خواهد شد.

 

وی بی توجهی به اهمیت غدیر را موجب بروز مشکلات در جامعه اسلامی دانست و گفت: اگر فرهنگ غدیر به خوبی ادا نشود آنگاه قادر تبعات بد آن گرفتار جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی شخصیت حضرت علی(ع) را یک انسان کامل و دارای جذابیت دانست و اظهارداشت: بسیاری از افراد در ادیان مختلف زندگی آن حضرت را سرلوحه خود قرار داده و کتاب نهج البلاغه را مطالعه و بررسی کرده اند.

وی یادآورشد: انسان های آزادی خواه و درستکار جهان مجذوب آن حضرت شده و از رفتار او الگو برداری می کنند.

 

اسلامی منجی آزادی بشریت

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به جایگاه دین اسلام و دشمنی ظالمان عالم از صدر دین تاکنون گفت: اسلام منجی آزادی و حفظ منافع بشری بوده و دشمنان این موضوع را نپسندیده و با نظام های اسلامی مخالفت می کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت به مردم و آزادی خواهی بوده و حاکمیت دینی را استوار کرده دشمنان با آن در نبرد هستند.

کد خبر 1197274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha