سومین دوره مسابقه همراه با نور ولایت(حکمت های نهج البلاغه)  در ملایر برگزار می شود

یار محمدی گفت: سومین دوره مسابقه همراه با نور ولایت از حکمت های نهج البلاغه از حکمت ۸۰ تا ۱۲۰ با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد نهج البلاغه ملایر برگزار می‌شود.

«ایرج یار محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: سومین مسابقه همراه با نور ولایت از حکمت 81 تا 120 نهج البلاغه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 

 کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه  سلسله مسابقات «همراه با نور ولایت» با همکاری کانون قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد نهج‌البلاغه ملایر برگزار می‌شود افزود: این مسابقات در واقع از حکمت‌های نهج‌البلاغه ترجمه محمد دشتی  است که طی دو دوره گذشته  در مرحله اول از حکمت 1 تا 40 و درمرحله دوم از حکمت 40 تا 80 به صورت مجازی  برگزار شد.

 

یارمحمدی با بیان اینکه در دو  دوره گذشته حدود یک هزار و 800 نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند گفت: قرار است این مسابقات به صورت سلسله وار و مستمر در هر دوره از 40 حکمت برگزار شود.

وی اضافه کرد:علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به آدرس www.idomalayer.ir مراجعه کنند.

وی  افزود: پس از انتخاب برگزیدگان به ترتیب به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال، نفر سوم دو میلیون ریال، نفر چهارم تا دهم به هر نفر یک میلیون ریال و نفر یازدهم تاسی ام نیز هر کدام ۵۰۰ هزار ریال اهدا می‌شود.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر زمان برگزاری این مرحله از مسابقه را نیز9 شهریور ماه سال  جاری، ساعت 21:30 دقیقه  الی 22:30 دقیقه  شب  اعلام کرد و گفت: علاقمندان در زمان مشخص شده به سایت اداره تبلیغات اسلامی ملایر به آدرس www.idomalayer.ir مراجعه کنند.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر  گفت: نتیجه مسابقه نیز 15 شهریور ماه از طریق سایت اداره تیلیغات اسلامی اعلام می‌شود.

کد خبر 1197416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha