مطالبه گری باید در چهارچوب قانون و امیدآفرین باشد

روحانی گفت: مطالبه گری شأنی ار شئون امر به معروف است و باید امیدآفرین باشد و از شعارزدگی فاصله بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سیدعلی روحانی، سه شنبه(۲۸ تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان؛ قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را تشکلی مردمی دانست که با مجموعه های مختلف از جمله ستاداحیای امربه معروف و... تفاهم‌نامه های همکاری دارد.

 

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کرمان افزود: در استان با همراهی بسیج دانشجویی و قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن، مسائل اصلی استان را احصا و نظام مسئله ها آماده شده است.

 

 

وی ادامه داد: سعی کردیم جریان مطالبه گری را با خود همراه کنیم و اگر جریان مطالبه گری در چهارچوب خود قرار نگیرد به دست دشمن می افتد و مورد سوءاستفاده قرار می گیرد.

 

 

روحانی با بیان اینکه سعی شده کارگروه هایی تشکیل شود که برای هر مسئله و مباحث مختلف که جنبه ملی دارد محتوای جدیدی تولید کند که کاربرد جدید دیگری هم می تواند داشته باشد؛ از تشکیل شورای هماهنگی جهاد تبیین برای تولید محتوای قوی و به روز که به تایید روحانیت برسد هم خبر داد.

 

 

وی گفت: مهمترین هدف قرارگاه این است بتوانیم جریان مطالبه گری را هدایت کنیم زیرا این جریان در فضای استان وارد تشویش جدیدی شده و علمی پیش نمی رود زیرا دوستان دلسوز تصور می کنند مطالبه گری با هیاهو و... است اما ما می خواهیم آن را وارد چهارچوب قانون کنیم.

 

 

روحانی از راه اندازی دوره آموزشی برای مطالبه گران خبر داد تا بسته های محتوایی برای کنشگری در اختیار آنان قرار بگیرد زیرا مطالبه گری شأنی ار شئون امر به معروف است و باید امیدآفرین باشد و از شعارزدگی فاصله بگیرد.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: مبارزه با فساد باید از دولت و مجلس شروع شود.

 

کد خبر 1197563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha