آزادسازی  تسهیلات مورد نیاز مسکن ملی دزفول

فرهمندپور گفت: تسهیلات مورد نیاز مسکن ملی دزفول که از سال ۹۱ دچار مشکل شدند، آزاد سازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» در تشریح نتایج جلسات و بازدید‌ میدانی صورت گرفته از پروژه مسکن ملی منطقه مهرشهر به همراه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: پس از بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و ملی کوی مهر شهر و زیبا شهر مقرر شد تسهیلات مورد نیاز که از سال ۹۱ دچار مشکل شدند، آزاد سازی شوند.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: در صورت آزادسازی تسهیلات مذکور که تا رفع کامل مشکل آن‌ها، به طور جد پیگیر خواهیم بود، اقدام بزرگ و ارزشمندی اتفاق خواهد افتاد.

 

وی پیرامون بازدید از جاده بن جعفر اضافه کرد: ایمن سازی و تعمیر سه جاده میانرود-صفی آباد، شوشتر و بن جعفر نیز از دیگر مطالبات مردم است که امروز با بازدید میدانی از این پروژه‌ها گزارشی از وضعیت‌شان به مدیرکل راه و شهرسازی داده شد که خوشبختانه قول پیگیری موضوعات مطرح شده را دادند.

 

فرهمندپور ادامه داد: برای به ثمر نشستن تصمیمات امروز و پیگیری مثمر ثمر در خصوص پروژه مسکن ملی دزفول و سایر پروژه‌های راه و شهرسازی فردا در جلسه شورای مسکن استان حضور خواهم یافت.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان نسبت به پروژه‌های راه و شهرسازی دزفول به ویژه نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: پروژه‌های راه و شهرسازی به ویژه نهضت ملی مسکن جز مطالبات مهم مردم است که مرتبا پیگیر آن‌ها هستیم تا با سرعت بیشتری به سرانجام برسند.

 

کد خبر 1198524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha