مقابله با موج هفتم کرونا جدی است/ هیئت های مذهبی پیش قراول رعایت مقررات و محدودیت های کرونایی هستند

عبداللهی با اشاره به اهمیت مقابله با موج هفتم کرونا گفت: هیئت های مذهبی پیش قراول رعایت مقررات و محدودیت های کرونایی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست ستاد مقابله با کرونا که یکشنبه ۲ مرداد در استانداری البرز با حضور مسئولان ارشد استانی برپا شد گفت: رعایت قوانین و مقررات بهداشتی با هدف مقابله با کرونا در دستور کار اداره ها و مراکز دولتی است. 

 

استاندار البرز افزود: استفاده از ماسک، تزریق مراحل یادآوری واکسن کرونا به ویژه برای افراد میانسال، اجرای محدودیت ها و مراقبت ها با توجه به دستورالعمل ستاد بهداشت الزامی است.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی با توجه به شرایط شیوع موج هفتم کرونا اظهار کرد: هیئت های مذهبی با رعایت اصول و مقررات بهداشتی نسبت به برپایی مراسم عزدارای تلاش کنند. 

 

وی ادامه داد: هیئت های مذهبی در ماه صفر و محرم با توجه به اهمیت برپایی آیین عزاداری و استقبال گروه های سنی بیش از پیش نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی خود را متعهد بدانند. 

 

استاندار البرز تصریح کرد: سویه جدید بیماری کرونا و نزدیک شدن اجتماع اربعین حسینی را در پیش داریم که این مهم نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است. 

 

عبداللهی خاطرنشان کرد: هیئت های آیینی و مذهبی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نسبت به مقررات و قوانین معین شده از طرف ستاد مقابله با کرونا همت مضاعفی را باید در نظر داشته باشند. 

 

 

کد خبر 1199207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha