نشست توجیهی چهارمین رویداد ملی فهما در شهرستان سامان برگزار می شود

نشست هم انديشي و دوره آموزشی ويژه مديران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان پيرامون فرآيندهای برگزاری چهارمين رويداد ملی فهما برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نشست هم انديشی و دوره آموزشی ويژه مديران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان پيرامون فرآيندهای برگزاری چهارمين رويداد ملی فهما برگزار می شود.

 

نشست هم اندیشی و دوره آموزشی چهارمین رویداد ملی فهما ویژه مدیران کانون های مساجد با حضور امام جمعه و فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان، مدیر و کارشناسان ستاد استان در محل مجتمع فرهنگی تفریحی کوثر سامان برگزار می شود.

 

آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان پیرامون تعیین یک تا سه رواق برای ثبت فعالیت های کانون برای شرکت در سومین رویداد  ملی فهما، ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد، ثبت فعالیت های خودجوش و میزان امتیازات و روند برگزاری رویداد ملی فهما ۱۴۰۱ و فرآیند ها و تجلیل از مدیران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان از جمله برنامه های این نشست است.          

 

خاطرنشان می شود: شهرستان سامان دارای ۳۱ باب کانون فرهنگی هنری شامل ۲۴ کانون روستایی و هفت کانون شهری است که از این تعداد ۱۹ کانون با مدیریت برادران و ۱۲ کانون با مدیریت خواهران اداره می شود.

 

گفتنی است: کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» مسجد جامع هوره در سومین رویداد ملی فهما با امتیاز ۱۹ هزار و ۸۰۰ موفق به دریافت رتبه شایسته تقدیر ویژه در شبکه رابطین فهما شده است.

 

کد خبر 1199405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha