مساجد نقش مهمی در برگزاری باشکوه جشن‌های ولایت و امامت  در ماه ذی‌الحجه داشتند

ظریف‌منش گفت: مساجد نقش بسیار مهم، راهبردی و کلیدی در برگزاری جشن‌های مربوط به ولایت و امامت در ماه ذی‌الحجه ایفا کردند.

«حسین ظریف منش» در گفت و گو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر صرفاً متولی برگزاری جشن های مربوط به دهه ولایت و امامت نیست، اظهار کرد: ما سال ها است در این بنیاد به این نتیجه رسیده ایم که همان طور که برای ولایت امام هادی(ع) و عید غدیر باید سنگ تمام گذاشت باید همه کار برای بزرگداشت مباهله نیز کرد.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: این بنیاد از همه ظرفیت های کشور در بزرگداشت و مناسبت های امامت و ولایت استفاده می کند. الحمدالله امسال نیز ده ها دستگاه و سازمان و صدها مجموعه مردمی به صورت خودجوش در این زمینه همکاری و مشارکت خوبی داشته اند.

 

وی اضافه کرد: مساجد نقش بسیار مهم و راهبردی و کلیدی در برگزاری جشن های مربوط به ولایت و امامت در ماه ذی الحجه داشته اند.

 

ظریف منش خاطرنشان کرد: ما ان‌شاءالله در سال آینده بیش از گذشته از ظرفیت اهالی مساجد و به ویژه بسیجی ها در بزرگداشت دهه ولایت و امامت و گرامیداشت عید غدیر خم و روز مباهله استفاده می کنیم.

کد خبر 1199609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha