ماه محرم فرصتی مناسب برای  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

شعبانی با اشاره به اینکه با بیان اینکه اهمیت عفاف و حجاب باید به صورت منطقی و معقولانه به آگاهی مردم رسانده شود، گفت: ماه محرم فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (سه شنبه ۴ مرداد) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه اول محرم گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع ارزشمند و موثر جهاد تبیین است و ماه محرم بهترین فرصت برای تبیین و ترویج جهاد تبیین مکتب اهل بیت (ع) در جامعه است.

 
فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: مبلغین دینی نقش پررنگی در عینیت بخشیدن به جهاد تبیین دارند لذا انتظار است این مهم را با بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جماعات در دستور کار خود قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه اهمیت عفاف و حجاب باید به صورت منطقی و معقولانه به آگاهی مردم رسانده شود، یادآور شد: باید از فرصت های موجود در مناسبت های مختلف در خصوص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نوع پوشش اسلامی افراد جامعه بهره گرفت.
 

شعبانی بر ضرورت جلوگیری از بدعت ها تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت وحدت و همدلی و افزایش بصیرت باید خروجی برنامه ها و عزاداری های ماه محرم و صفر  باشد.

 
وی با اشاره به اینکه در راستای فضاسازی و همچنین فراهم‌کردن زیرساخت‌های شهری به‌منظور برگزاری عزاداری هرچه باشکوه‌تر توسط نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی باید انجام شود، تصریح کرد: مجموعه فرمانداری نیز در کنار همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام ماه محرم بکار می‌گیرد.
 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بررعایت کردن پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری تاکید کرد.

کد خبر 1200017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha