سوگواره عکس موبایلی محرم برگزار می‌شود

سمیه خادمی گفت: از آنجایی که در آستانه ماه محرم قرار داریم بنابراین کانون فرهنگی هنری آرمان های امام خمینی (ره) در نظر دارد سوگواره عکس موبایلی محرم را برگزار کند.

«سمیه خادمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از آنجایی که در آستانه ماه محرم قرار داریم بنابراین کانون فرهنگی هنری آرمان های امام خمینی (ره) در نظر دارد سوگواره عکس موبایلی محرم را برگزار کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آرمان های امام خمینی (ره) جیرفت افزود: گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال می توانند در این سوگواره شرکت کنند.

 

وی در تشریح شرایط آثار، بیان کرد: مبنای داوری آثار بر پایه عکس است و هرگونه ویرایش عکس ممنوع است.

 

خادمی ابراز کرد: هر شرکت کننده می تواند ۳ اثر ارسال کند و باید دقت داشته باشد که استفاده از لوگو و نام در عکس ممنوع است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آرمان های امام خمینی (ره) جیرفت اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در سوگواره عکس موبایلی محرم می بایست آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره 09136251749  ارسال کنند.

 

وی با اشاره به این که ۷ شهریور ماه آخرین مهلت ارسال آثار است، اضافه کرد: پس از داوری علاوه بر چاپ آثار برتر در نشریه، جوایزی نیز به انها اهدا می شود.

 

خادمی در خاتمه عنوان کرد: در آستانه ورود به ماه محرم مسجد و کانون متناسب با این ایام فضاسازی و مهیای اقامه عزای حسینی می شود.

کد خبر 1200543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha