توجه به محرومین از سیره های عملی امام رضا(ع) است

رضوی کیا توجه به محرومین را از سیره های امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم محروم توسط خادمان رضوی یکی از راه های ایجاد دلدادگی مردم به امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر مرکز خادمیاری و کانون خادمیان رضوی آستان قدس رضوی امروز در آیین تودیع و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی استان زنجان با اشاره به اینکه همه ائمه مطهر در حجاز و عراق مدفون هستند، گفت: وجود بابرکت امام رضا(ع) در شرقی ترین نقطه یک کشور دیگر حکمتی دارد.

 


رضوی کیا با بیان اینکه ولی نعمت همه ایرانی ها امام رضا(ع) است، گفت: هجرت آن حضرت از مدینه به طوس زوایای وسیعی دارد و در انقلاب جهانی بیشتر متوجه این حکمت می شویم.

 


این مسئول با یادآوری اینکه عشق به اهل بیت از برکات حضور امام رضا(ع) در ایران است، گفت: امام جواد(ع) می فرمایند: "زیارت جد ما در کربلا ثواب دارد ولی به زیارت پدر من در طوس بروید" که نشان از هدایت شیعیان برای زیارت امام رضا(ع) دارد.

 


وی با اشاره به اینکه هرکس که امام رضا(ع) را قبول دارد اعتقاد به شیعه اثنی اشعری و امام زمان دارند، گفت: امام رضا(ع) دل های مردم این کشور را به خود متصل کرده و این انقلاب با عنایت آن حضرت به انقلاب جهانی و صاحب اصلی آن متصل می شود.

 


رضوی کیا اظهار کرد: محبین اهل بیت بایستی مردم را با سیره علمی و عملی ائمه معصوم آشنا کنند.

 


مدیر مرکز خادمیاری و کانون خادمیان رضوی آستان قدس رضوی توجه به محرومین را از سیره های امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم محروم توسط خادمان رضوی یکی از راه های ایجاد دلدادگی مردم به امام رضا(ع) است.

 


در پایان با تقدیر از خدمات امراله حسنی دبیر اسبق تقدیر و قاسم محمدی به عنوان دبیر کانون خدمت رضوی استان زنجان معرفی شد.

کد خبر 1200607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha