کارمندان واکسن‌نزده اجازه حضور در محل کار را ندارند/برنامه‌ریزی برای افزایش واکسیناسیون کرونا در گلستان

زنگانه گفت: هیچ کارمندی بدون انجام واکسیناسیون حق حضور در محل کار را ندارد و حراست ها باید مانع حضور آن ها شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: روند بیماری در استان افزایشی است و باید مراقب باشیم موج جدید کرونا ما را غافلگیر نکند و لازمه آن پرهیز از عادی‌انگاری است.

 

استاندار گلستان با تاکید بر افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: با تخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف با جدیت و شدت برخورد خواهد شد. 

 

وی به شهدای سلامت و تعیین تکلیف آنها اشاره کرد و افزود: بدون فوت وقت باید تکلیف پرونده‌های شهدای سلامت ظرف مدت دو هفته مشخص شود.

 

زنگانه با اشاره به آغاز مراسمات عزاداری در دهه اول محرم گفت: مراسم سوگواری ایام محرم در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

 

وی توضیح داد: عزاداری‌ها براساس مصوبه ستاد کرونا در شهرهای قرمز با ظرفیت ۳۰ درصد، شهرهای نارنجی با ظرفیت ۵۰ درصد و شهرهای زرد با ظرفیت ۷۰ درصد فضا برگزار خواهد شد. 

 

استاندار گلستان از هیئات مذهبی خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اجازه حضور افراد بدون ماسک را در مراسمات و برنامه‌ها ندهند.

 

وی با تاکید بر  واکسیناسیون به عنوان یک اولویت اظهارکرد: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم  هر هفته ۵ درصد میزان تزریق دز یادآور را افزایش دهیم.

 

زنگانه با بیان اینکه انجام دوز اول باید به بالای ۹۸ درصد، دوز دوم به بالای ۹۰ درصد و دوز سوم به بالای ۵۰ درصد برسد، گفت: هیچ کارمندی بدون انجام واکسیناسیون حق حضور در محل کار را ندارد و حراست ها باید مانع حضور آن ها شوند.

 

 

 

کد خبر 1201133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha