همزمان با محرم ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام می شوند.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اعزام ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان مرکزی در ماه محرم گفت: مبلغان و روحانیون به منظور ترویج فرهنگ عاشورا به نسل جوان و نوجوان به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام «مهدی عباسی» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش از اعزام مبلغ به مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و کمتر برخودار استان مرکزی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: مبلغان و روحانیون به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی در بین نسل جوان و نوجوان و تبیین قیام عاشورا در جامعه اعزام می شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری مراسم‌های عزاداری در تکایا، مساجد و اماکن باز، افزود: در راستای ترویج مکتب اسلام ناب و ترویج آموزه‌های مکتب سیدالشهداء امسال هم میزبان اساتید و مبلغانی از حوزه علمیه قم هستیم.

 

وی افزود: به همین منظور در محضر ۱۰ تن از اساتید برجسته و ۲۰۰ مبلغ از حوزه علمیه قم و سه گروه تبلیغی جهادی هستیم که انشالله استان را در بحث فرهنگ عاشورایی یاری می‌کنند.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در کنار این عزیزان، یکصد و ۲۳ مُبلغ خواهر از سطح حوزه‌های علمیه خواهران جلسات خانگی و حسینیه‌ها را مدیریت خواهند کرد، ادامه داد: ۷۰۰ مبلغ نیز در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان مستقر هستند و کمک می‌کنند تا فضای تبلیغ گفتمانی در بحث تبیین مکتب سیدالشهداء داشته باشیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بحث خانواده و تکریم آن، عفاف و حجاب، جمعیت و پاسخِ به شبهات درباره مسائل عاشورا را از اولویت گفتمان‌های محرم عنوان کرد.

کد خبر 1201240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha