متولیان امر با خلاقیت و حفظ فاصله‌گذاری برای زنده نگهداشتن نهضت عاشورا تلاش کنند

حجت‌الاسلام سبزی گفت: انقلاب ما مرهون فرهنگ عاشوراست، باید در زندگی کرونایی یاد گرفته شود همه مسئولین و بزرگان با ابتکارات و خلاقیت و حفظ فاصله گذاری نهضت عاشورا را زنده نگه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه صبح یکشنبه نهم مرداد ماه در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان قروه که با موضوع هماهنگی برنامه‌های ماه محرم و چگونگی برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله(ع) در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، براهمیت به‌کار گیری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان و هیئت‌های مذهبی، مساجد و فعالان و متولیان فرهنگی در راستای برگزاری دهه اول ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

 

وی افزود: در این ایام برخورد مسئولین با هیئات باید با همدلی باشد نه دستوری، در روزهای کرونایی هم عزاداری کنیم.

 

حجت‌الاسلام سبزی نیز با تاکید بر توسعه گسترش کمی و کیفی مراسم در محافل عاشورایی بر تقویت جنبه‌های معنوی و محتوایی مراسم تاکید کرد و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی مسئولان هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) و همچنین توجیه مناسب مبلغین و سخنرانان را یک ضرورت دانست.

 

وی همچنین بر برنامه‌ریزی جدی و هدفمند و قاطع بر رفع آسیب‌ها و انحرافات و تحریفات از مراسم عزاداری تاکید کرد.

 

وی اظهار داشت: انقلاب ما مرهون فرهنگ عاشوراست، باید در زندگی کرونایی یاد گرفته شود همه مسئولین و بزرگان با ابتکارات و خلاقیت و حفظ فاصله گذاری عاشورا را زنده نگه دارند.

 

 

کد خبر 1201337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha