استاندار کرمان گزارشی اجمالی از وضعیت استان در بارش های سیل آسا را به وزیر کشور ارائه کرد

استاندار کرمان با ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت استان در پی بارش های اخیر گفت: ۲۰ شهرستان تحت تاثیر سامانه بارشی مونسون قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ محمدمهدی فداکار، عصر یکشنبه(۹ مرداد) در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ویژه شهرستان رفسنجان که با حضور وزیر کشور برگزار شد؛ به ارائه گزارشی از وضعیت استان و بارش‌های سیل‌آسای روزهای اخیر پرداخت.

 

 

 

استاندار کرمان گفت: ۲۰ شهرستان در سطح استان تحت تاثیر سامانه بارشی مونسون قرار گرفتند.

 

 

 

وی با اشاره به بارش های سنگین در شهرستان رفسنجان و خسارت وارده به شهر و روستاهای اطراف، عنوان کرد: میانگین سالانه بارندگی شهرستان رفسنجان ۸۰ میلیمتر بود در حالی که ما طی سه روز گذشته همین میزان بارندگی را شاهد بودیم.

 

 


استاندار کرمان از تخریب ۵۴۸ راه روستایی و عشایری، تخلیه ۳۸ روستا، تهدید سیل برای ۱۸۰ روستا و انسداد ۲۱ محور اصلی در جریان بارش های اخیر در استان خبر داد و گفت: برآورد‌های اولیه تا شب گذشته حاکی از خسارت به ۲ هزار واحد مسکونی است.

 

 

 

گفتنی است؛ این نشست با حضور معاونان وزیر ، رئیس سازمان امداد و نجات کشور، فرماندهان سپاه ثارالله، ارتش و نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1201514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha