برپایی موکب اربعین حسینی در کربلای معلی/ خدمت به زائران امام حسین (ع) بزرگ ترین عبادت است

مختاران با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کربلای معلی موکب برپا می کند ، گفت: خدمت به زائران امام حسین(ع) بزرگترین عبادت و توفیق الهی است.

«وهب مختاران» با اشاره به اهمیت اثر گذاری فعالیت فرهنگی در زمینه برپایی موکب اربعین حسینی ، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان همدان با تمام توان و خلوص نیت آمادگی خود را در برپایی موکب اربعین حسینی اعلام می دارد.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان  بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرهای رزن،همدان و اسدآباد در مسیرعزیمت به کربلای معلی ،لازم است در شهرهای مذکور جهت اسکان زائرین محترم به بهترین شکل ممکن انجام شود

 وی  با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کربلای معلی موکب برپا می کند ،اظهار کرد: خدمت به زائران امام حسین بزرگترین عبادت و توفیق الهی است

 

زائرانی که راهی سفرعشق می شوند

مختاران در ادامه گفت: سفر اربعین، از جمله سفرهایی است که در احادیث و روایات بسیار تأکید شده، هرچند زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام در همه اوقات سال دارای ثواب و آثار پر برکت بسیاری است و چه بسیار عاشق و دلداده ای که با پای دل و کمترین بضاعت راهی سفر عشق می‌شوند و شاید اگر نبود این موکب‌ها و میزبانی‌ها، سفر برای همه ممکن و میسور نبود.

 

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان افزود: خدمت در موکب‌های اربعین جلوه‌ای از همان عشق و ارادت عظیم است که با توجه به حضور میلیونی مشتاقان کربلای معلی، این موکب‌ها در مسیر زائران در شهرهای مختلف کشورمان نیز برپا شده و ارائه خدمت می‌کنند.

 

وی بیان کرد: تلاش کرده‌ایم تا در همه چیز نمونه یک موکب حسینی باشیم و ما به عنوان فرزندان این سرزمین باید بتوانیم به نحو شایسته‌ای از زائرین پذیرایی کنیم که نام شایسته‌ای از شهرمان در خاطر آنها بماند.

 

 

کد خبر 1201959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha