طرح های ایرانی و اسلامی جایگزین طرح های غربی  برای جامعه اسلامی ما شود

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: باید طرح های ایرانی و اسلامی جایگزین طرح های غربی و شمایل واقعا تاسف برانگیز برای جامعه اسلامی ما شود،

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، بمناسبت سالروز نمازجمعه خدابنده رییس اداره صنایع دستی بهمراه هنرمندان صنایع دستی با حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این دیدار اظهار داشت: در جلسه شورای امر به معروف مسائلی مطرح شد که از نظر بنده به دستان شما بزرگواران حل خواهد شد و آن هم کمبود لباس های با طرح های اسلیمی است.

 

وی افزود: در فروشگاه های لباس فروشی برای خرید لباس مشکی محرم، شامیل های حیوانات و نمادهای غیر قابل قبول و یا نوشته های به زبان انگلیسی که واقعا معلوم نیست معنی و مفهوم آن چیست دیده می شود، بنده از هنرمندان فعال در این زمینه درخواست دارم توجه ویژه در این زمینه داشته باشند.

 

امام جمعه قرچک گفت: باید طرح های ایرانی و اسلامی جایگزین طرح های غربی و شمایل واقعا تاسف برانگیز برای جامعه اسلامی ما شود، در این حوزه قطعا بیشترین تاثیر را هنرمندان حوزه صنایع دستی خواهند داشت.

 

حجت اسماعیلی در پایان تصریح کرد: بنده پیگیر وارد چرخه تولید رسیدن طرح های ایرانی اسلامی که هنرمندان قرچکی آنها را درست خواهند کردند هستم و از همه فعالان و هنرمندان خواهانم که کمر همت را برای انجام این کار جهادی و فرهنگی ببندند تا انشالله تحول قابل قبولی انجام شود.

کد خبر 1202184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha