توزیع بسته های معیشتی توسط  کانون  صیاد شیرازی  ملایر در ایام محرم

ترکاشوند گفت: همزمان با ایام محرم بسته های معیشتی به همت خیرین و توسط کانون صیاد شیرازی ملایر در بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با  ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله حسین(ع) برنامه های مختلفی توسط کانون شهید صیاد شیرازی ملایر در حال انجام است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر از برپایی مراسم روضه خوانی و زیارت عاشورا  در این کانون همزمان با دهه الول محرم خبر داد و  و افزود: این مراسم با حضور اعضای کانون برای خواهران و برادران در حال برگزاری است.

 

 وی همچنین از مراسم  عزاداری در فضای مسجد و با همراهی هیات های مذهبی در این ایام خبر داد و تصریح کرد:توزیع نذورات، ایستگاه های صلواتی، سخنرانی روحانیون و... نیز از دیگر برنامه ها است.

وی  با بیان اینکه در فضای مجازی نیز برنامه های مختلف فرهنگی محتوا سازی می شود گفت: در این زمینه برنامه ختم صلوات ، ختم قرآن وزیارت عاشورا و..داریم.

 

ترکاشوند همچنین از توزیع  بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند خبر داد و افزود: این بسته ها از کمکهای خیرین و اعضای کانون تهیه شده و بیسن خانوادهای نیازکمند در ابن ایام توزیع می‌شود.

 وی یادآور شد: همچنین 5 هزار پرس غذای نذری نیز در روز عاشورا در روستا توزیع می شود که با همراهی هیاتهای مذهبی کانون و نذورات مردمی تهیه و توزیع می شود.

وی اضافه کرد: کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

کد خبر 1203341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha