نقش مهم خبرنگار، همچون نهضت عظیم عاشوراست

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه چه دیداری، شنیداری و مکتوب تبریک و گفت: نقش مهم خبرنگار، همچون نهضت عظیم عاشوراست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن پیام «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

با شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بر همگان روشن شد که قلم، مقدس ترین واژه برای بیان عدالت، صداقت، شفافیت و اطلاع رسانی است. خبرنگاران با روحیه شجاعت و جسور بودن خود در مسیر هدایت‌گری افکار عمومی قدم های موثری را برمی دارند و امسال که این روز با عاشورای حسینی (ع) تقارن پیدا کرده، بدون تردید برای ما نقش مهم خبرنگار همچون نهضت عظیم عاشورا خواهد بود.

 

نهضتی که در آن حضرت زینب (س) به عنوان یکی از پیام آوران کربلا توانست با زبان صریح و شفاف خود در انتقال حوادث این روز به نسل های آینده نقش مهمی را ایفا کند. لذا در عصر حاضر نیز خبرنگاران با تأسی از حضرت زینب (س) و الگو پذیری از ایشان توانسته اند شجاعانه در راه دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور در میادین مختلف، قلم به دست بگیرند تا سهم عظیمی را در انعکاس رویدادها بر جای بگذارند.

 

 اینجـانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطــره شهدای خبر نگار، تقارن این روز بزرگ با عاشـــورای حسینی(ع) را گرامی داشته و از تلاش های مجدانه اصحاب قلم و کارگزاران خدوم رسانه ها اعم از مدیران، خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و سایر دست اندرکاران عرصه خبر و رسانه صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.

 

 

کد خبر 1203709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha