اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ های کشورهای اسلامی، حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد

اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ های کشورهای اسلامی در بیانیه ای حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی و علیه مردم فلسطین محکوم کرد و سکوت جهانیان را در برابر این حملات جایز ندانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الوفد، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ های کشورهای اسلامی با شدیدترین عبارات حمله صهیونیست ها به نوار غزه و مسجدالاقصی را محکوم کرد.

 

اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی حمله صدها شهرک نشین و یکی از اعضای کنست به  مسجدالاقصی و هتک حرمت به این مکان مقدس با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و گفتند: مسجدالاقصی مکان عبادی مسلمانان است و این مکان خط قرمز ماست و هیچ کس حق اهانت به مقدسات دینی ما را ندارد.

 

دکتر عمرو اللیثی، مدیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی در بیانیهی ای خواستار اقدام فوری به منظور توقف هتک حرمت های رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین شد.

 

وی همچنین بر احترام گذاشتن به اماکن مقدسه و حفاظت از وضعیت قانونی و تاریخی مسجدالاقصی تاکید کرد و خواستار حمایت بین المللی از مردم فلسطین که به طور مستمر تحت حملات نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی قرار دارند.

 

این اتحادیه، سکوت غیرقابل قبول جهانی را که به رژیم صهیونیستی تشویق اخلاقی و تمدنی برای ادامه نقض حقوق بشر و بشریت و حملات مکرر علیه مردم بی گناه فلسطینی را می دهد، محکوم کرد.

 

اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی، اسرائیل را به طور کامل مسئول عواقب احتمالی این تخلفات جدی می داند که می تواند تنش را تشدید کند و به خشونت و بی ثباتی ادامه دهد.

کد خبر 1204014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha