ترویج و زنده نگه داشتن یاد شهدا، ایثارگری جانبازان رسالت خطیری بر دوش ماست

رحیمی نسب، گفت: مروجین فرهنگ ایثار و شهادت نباید رسالت زینب وار خویش را در ترویج و زنده نگه داشتن یاد شهدا، ایثارگری جانبازان فراموش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، «رضا رحیمی نسب»، امروز(18 مرداد) در اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهارداشت: اگر زینب(س) نبود امروز نامی از عاشورا، شهید و ایثار وجود نداشت. 


وی افزود: ما امروز به عنوان مروجین فرهنگ ایثار و شهادت نباید رسالت زینب وار خود را در عرصه ترویج فرهنگ ایثارو شهادت فراموش کنیم، امروز ترویج و زنده نگه داشتن یاد شهدا، ایثارگری جانبازان رسالت خطیری بر دوش ماست. 


رحیمی نسب با اشاره به اینکه امام راحل بنیاد شهید را افضل همه نهادها عنوان کرد، افزود: در زمینه جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمایش می کنند، ایثارگران در این عرصه رسالت خطیری بر دوش دارند.


وی تصریح کرد: امروز ایثارگران باید در صحنه بمانید و هرجایی که این نظام دچار لغزش شود، به کمک ستون محکم ایثارگران جلوی لغزش آن گرفته شود.


دبیر شورای مشاوران وزرا و مسئول هماهنگی امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از مأموریت ها و خدمات ترویج باید از سوی مشاورین انجام شود.

 

کد خبر 1204167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha