فعالیت موکب کانون «امام رضا (ع)» گراش به مدت ۲۵ روز  در ماه محرم

مقتدری گفت: موکب کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش که از ابتدای محرم برپا شده تا ۲۵ محرم به پذیرایی از عزادارن حسینی می پردازد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: به مناسبت ماه محرم و عزای سیدوسالار شهیدان، برنامه ها و فعالیت های متنوعی از سوی کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با اشاره به فعالیت این کانون در راه اندازی موکب، افزود: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، موکب «امام رضا (ع)» از ابتدای ماه محرم راه اندازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این موکب به صورت متداول توزیع صبحانه میان شهروندان و عزادارن حسینی و همچنین در روزهای تعطیل نیز توزیع عصرانه است.

 

مقتدری عنوان کرد: علاوه بر پذیرایی از شهروندان در این موکب، برنامه های دیگری همچون برگزاری مراسم زیارت عاشورا، عزاداری و... نیز انجام می شود.

 

وی با اشاره به استقبال خوب بچه های مسجد از برپایی این موکب، بیان کرد: حدود 50 نفر از بچه های مسجد در گروه های سنی مختلف در برپایی و فعالیت موکب «امام رضا (ع)» مشارکت و همکاری داشته اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان اظهار کرد: این موکب تا 25 محرم همه روزه پذیرایی عزاداران حسینی و شهروندان است.

 

کد خبر 1204270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha